Auteur Topic: Diverse Uher bandrecorders - wat is dit?  (gelezen 1768 keer)

forseti

• Newbie
  • *
Diverse Uher bandrecorders - wat is dit?
« Gepost op: 17 januari 2015, 12:35:49 »
Hoi allemaal,

ik heb recentelijk een aantal taperecorders en toebehoren in mijn bezit gekregen vanwege het overlijden van de vorige eigenaar. Ik kan er zelf niet zoveel mee, en wil het graag van de hand doen aan iemand die er wel blij van wordt. Probleem is dat ik dus geen idee heb, wat ik hier eigenlijk precies in handen heb, en wat het waard is. Misschien dat jullie me hier mee kunnen helpen :) Het gaat om de volgende apparaten:

Uher CG 300 Stereo
Uher CG 360
Uher SG 630 Logic
Uher Royal Deluxe
Uher Royal Deluxe C
Telefunken HA 860
Telefunken HT 870
Canton Combi 30R
Canton 40Mix
Vivanco Contact 55TC
Sony Video Editing System XV AL100E

Vooral van de Canton en Vivanco apparaten heb ik echt geen idee wat het is. Weten jullie dit misschien? Wat is dit geheel ongeveer waard? Hebben jullie misschien wat handige links of resources over dit soort spul?

Alvast bedankt!
Stefan

sterremuur

• Manuals
  • Global Moderator
  • Koekiemonster
    • Sterremuur!!
Re: Diverse Uher bandrecorders - wat is dit?
« Reactie #1 Gepost op: 17 januari 2015, 14:21:47 »
Hallo Stefan,

Voor de liefhebber zitten er wel mooie spullen tussen.
Het zijn Duitse band- en cassetterecorders, een radio, en luidsprekerschakekaars en schakelaars voor het kiezen van bronnen.

Je kunt proberen ze los te verkopen op Marktplaats, en ze elk in de juiste rubriek te zetten.
Kijk wat er na 2 weken voor geboden is. Niet direct toehappen als iemand een tientje biedt.
De recorders kunnen 40 of 50 euro opbrengen  de radio ook wel.
De schakelunits misschien iets van 20 euro, maar er is ook kans dat niemand interesse heeft.

Ik schat alles bij elkaar zo'n 200 euro, maar misschien wil niemand het allemaal bij elkaar hebben.

De recorders en de radio/versterker raak je wel kwijt denk ik.

forseti

• Newbie
  • *
« Reactie #2 Gepost op: 17 januari 2015, 15:43:18 »
Hallo sterremuur,

bedankt voor de snelle reactie. Ik heb het geheel al eens op marktplaats gezet in de hoop dat ik door het opbieden achter de waarde van de collectie zou komen, maar door de omvang van het geheel liep dat niet echt lekker. Ik zal alles er nog eens apart op zetten, hopelijk werkt dit beter, ik weet nu iig waar ik een beetje op moet mikken... En mocht iemand dit lezen en geinteresseerd zijn, geef maar een gil :)

Stefan

sterremuur

• Manuals
  • Global Moderator
  • Koekiemonster
    • Sterremuur!!
« Reactie #3 Gepost op: 17 januari 2015, 17:29:37 »
Stefan, zet hier even een lijst van de Marktplaats advertenties als je ze er op zet. Met de Marktplaats link onder de advertentie graag (link.marktplaats.nl/xxxxxxxxxx)

forseti

• Newbie
  • *
« Reactie #4 Gepost op: 11 februari 2015, 18:49:24 »
Hoi Sterremuur,

eindelijk tijd vrijgemaakt en de boel op MP gezet. Zie hier:

http://www.marktplaats.nl/verkopers/1714286.html